ID
CHAT
Chat met ons op Whatsapp!
+49 160 96 89 53 49

Veelgestelde vragen over boekingen bij PepeMare

Hoe kan ik boeken bij PepeMare?

  1. Zoek de geschikte bestemming die past bij uw vereisten bij Pepemare
  2. Klik op de knop “boek nu�, of u gaat naar het einde van de pagina in het gedeelte “beschikbaarheidaanvraag" om de beschikbaarheid op te vragen.
  3. Vul de gevraagde gegevens in.
  4. Klik op de knop “verzend beschikbaarheidaanvraag� om de aanvraag te versturen.
  5. U ontvangt direct een automatisch antwoord met daarin de informatie over uw aanvraag. PepeMare stuurt uw e-mail direct door naar de locatie in kwestie.
  6. U ontvangt z.s.m. (binnen één dag) een e-mail van PepeMare met een prijsopgave.
  7. Accepteer de prijsopgave en betaal de gevraagde betalingen..

Beschikbaarheidaanvraag: wat betekent dit?

Wanneer u een aanvraag via het aanvraagformulier bij PepeMare doet, vraagt u de beschikbaarheid aan voor een bepaalde periode voor één of meerdere appartementen. Dit betreft geen bindende aanvraag met verplichtingen tot reserveringen. Als PepeMare de beschikbaarheid per e-mail bevestigt, is de volgende stap de daadwerkelijke boeking met een vooruitbetaling (in de meeste gevallen 30%). PepeMare doet er alles aan om elke aanvraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden , normaal gesproken binnen een dag.

Beschikbaarheid bevestigd: hoe boek ik nu mijn vakantie?

Zodra PepeMare de beschikbaarheid bevestigt, kunt u verdergaan met de boeking. U ontvangt per e-mail het boekingsaanvraagformulier met alle informatie over het appartement en de bankgegevens om een aanbetaling te voldoen. De aanbetaling moet binnen twee dagen na ontvangst van de e-mail worden voldaan. Na ontvangst van deze aanbetaling wordt de boeking per e-mail bevestigd.

Beschikbaarheidaanvraag: wanneer ontvang ik een antwoord?

Binnen een paar uur (maximaal een dag) ontvangt u alle benodigde informatie met de betalingsgegevens om de aanbetaling van het gekozen appartement te voldoen.

Betalingswijze: Hoe en wanneer betaal ik?

De aanbetaling moet worden voldaan via een bankoverschrijving, direct aan de eigenaar van het appartement of aan PepeMare. Dit is meestal 30% van de totaalprijs. De bankgegevens worden meegezonden in het boekingsaanvraagformulier dat PepeMare u verstuurt. Het resterende bedrag moet direct aan de eigenaar of aan PepeMare betaald worden via een bankoverschrijving, creditcard- of contante betaling. Precieze indicaties over de betalingswijze van het resterende bedrag ontvangt u in de boekingsbevestiging.

Zijn er overige boekingskosten?

Nee. Het gebruik van PepeMare is geheel gratis. Er worden geen extra kosten of vergoedingen op de toerist verhaald.

Hoe gebruikt PepeMare mijn persoonlijke gegevens?

PepeMare gebruikt deze gegevens uitsluitend voor het voltooien van uw boeking en verstrekt deze niet aan derden.

Moet ik mij verzekeren?

In het geval van een annulering of no-show worden er annuleringskosten in rekening gebracht. PepeMare adviseert u om een annuleringsverzekering af te sluiten. Deze verzekering dekt de kosten van de vakantie in het geval dat u uw vertrek zou moeten annuleren voor onvoorziene redenen. Hiermee bedoelen wij ziekte of ongevallen of van één de verzekerden of eerstegraads familieleden. Met andere woorden onverwachte gebeurtenissen.

... vai piano ...